onsdag den 2. december 2009

1. DECEMBER - ÅRETS JULEKALENDER

Jeg havde som sædvanligt store planer. Hver dag skulle jeg lægge et billede fra dagens oplevelsekalender. MEN...vi skriver vist 2. dec. i dag og der kom intet billede i går, I skal dog ikke snydes for gårdagens kalenderoplevelse.
I dagens mus lå der tre billetter til den lokale svømmehal samt en invitation fra far om at de blev hentet lige efter skole for så at svømme i "Kærseren" som svømmehallen kaldes i Randers.
Mine tre dejlige "sjeikar" som jeg kalder dem på færøsk (oversat noget i stil med flotte fyrer) havde en rigtig dejlig tur i svømmehallen og så inviterede farmand endda på en Happy Meal bagefter (det var jo happy-tirsdag så det var en billig aftensmad).
I mens drengene hyggede sig med far var jeg på pigetur i Århus. Jeg havde inviteret to af mine veninder på en Ikea shopping tur. Jeg afleverede drengen på deres skole, tog i fitnes i 1½ time og kørte så rundt i Randers og samlede veninderne op i bilen og så var der ellers afgang. Det blev til 4½ times hyggeligt samværd og en del kroner lettere pung.
Jeg fik købt en ny trebenet lysekrone til stuen, en ny lampe til køkkenet og en gulvlampe til Samuels væresle til at stå ved klaveret. Og så kom der selvfølgelig en hel masse andre småting ned i indkøbsvognen, ting jeg ikke anede jeg manglede før jeg pludselig så dem der i Ikea.

Ingen kommentarer:

Blog-arkiv