søndag den 21. marts 2010

Det blev til en længere pause

Om bare 17 dage skal jeg tilbage igen på fuld tid, efter et længere varende sygdomsforløb. Jeg glæder mig ikke, men jeg overlever - det skal jeg.

De 5 måneder mit liv har været sat på pause, har jeg brugt til næsten ingenting. Jeg har ikke malet huset, ikke ommøbleret, ikke gravet haven op, men til gengæld har jeg tænkt som en vanvittig. Det har ikke været fem måneder uden bekymringer - slet ikke, nærmere tvært imod. Jeg har evalueret mit liv. Og jeg er klar til at tage S T O R E skridt, ud på ukendt land. Jeg skal væk fra det kendte trygge.

Før tingene falder mere på plads, kommer jeg måske ikke at blogge så meget. Ikke fordi at livet ikke er værd at blogge om, men simpelthen fordi livet kommer til at kræve lidt ekstra af mig de næste par måneder.

Heldigvis har jeg min fantastiske familie til at støtte mig til i min process og vandring væk fra det kendte til det ukendte.

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Held og lykke. Vi glæder os til at høre fra dig af og til, og håber, du finder den rette vej at gå.

Marina sagde ...

Kære Solrun. Det lyder som kloge beslutninger, både den med ikke at male huset og med at lade bloggen hvile mens du bruger kræfterne på store livsskridt. Jeg glæder mig til at læse det du måtte vælge at dele og ønsker dig ellers held og lykke på vejen.

Masser af kærlige forårskram fra Fejø