lørdag den 15. november 2014

Strikning sænker hjerterytmen

Derfor strikker jeg til den helt store guldmedalje i øjeblikket.

Med en 60-70 timers arbejdsuge hele november, har jeg valgt at tage mit strikketøj med på arbejde, så jeg kan nyde en kop te og nye at nå at strikke et par omgange, mens jeg sludrer med kollegaerne.


En omgang ad gangen og så får man trods de mange timers arbejde, uden strikketøjet i hænderne, lavet bådet et og andet.

Nogle lutter, nogle trøjer og en knækket firkantet strikkepind.



Men der er heldigvis garanti på den slags strikkepinde, så jeg har allerede fået en ny fra butikken.
Jeg købte den fra: Stjerne Strik hvor der altid er SUPER god service.

Nå, men jeg må tilbage til strikketøjet, har lovet ham den høje teenager at have trøjen klar til ham til på mandag.




1 kommentar:

Eva sagde ...

Det lyder som en alt for lang arbejdsuge.....
Godt vi har strikketøjet til at få os ned i gear, siger jeg bare :)