fredag den 16. oktober 2009

Jeg kunne sagtens vænne mig til det

Efterårsferien lakker imod enden - desværre. Jeg kunne nemlig sagtens vænne mig til at hygge mig her hjemme, besøge venner og bare være til. Jeg kunne sagtens få dagene til at gå uden at være super effektiv og super produktiv. Jeg kunne sagtens vænne mig til det.
Nogle kalder det at dovne den af, jeg tror jeg vil kalde det at leve. At have tid at mærke efter, tid til faktisk at tænke, tid til at nyde.
Åh, hvor har jeg bare savnet dette de sidste to månederne. Min eneste trøst er at helt frem til januar ser min kalender dejlig tom ud. Det eneste der står i den er "Strikkeklub - færøsk" "Strikkeklub - dansk". Og så selvfølgelig de obligatorisk team og PPR møderne. Men ellers ingen aftenmøder, ingen svære samtaler. JEG ELKSER DET og jeg kunne sagtens vænne mig til det.

Ingen kommentarer: