søndag den 15. november 2009

Hvem trak i nødbremsen?

Jeg er blevet sat på "stand-by" af min læge. Jeg kunne åbenbart ikke selv finde ud af at sætte tempoet ned - desværre. Kroppen tog over, hvor hovedet ikke magtede at sige fra. Jeg var både trist og glad da lægen sygemeldte mig. Trist over, at jeg er så torskedum ikke selv at kunne sige fra, men glad over at have en læge, der kan trække i nødbremsen for mig.

Jeg tror jeg er ret god til at slappe af, når jeg bliver bedt om at gøre det - af en læge. Lidt autoritetstro er man vel!

I dag gav jeg mig selv tid til at bygge Lego med drengene, et større projekt som indebar en sirlig sortering af alle LEgo klodserne i farver og størrelser, en masse byggemanualer som er mere eller mindre hele og EN HEL bunke tålmodighed som det kneb gevaldigt med hos drengene, især Samuel som for over et år siden bad mig hjælpe ham med at få styr på alle Star Wars skibene som yngre drenge havde knust, angrede at han nogensinde havde været så dum at bede om hjælp til dette kæmpe projekt.

Men jeg glæder mig til at skulle igan igen i morgen, forhåbentlig bliver det til mindst to hele Star Wars skibe, men det ville være dejligt hvis alle seks skibe kunne bygges.

Ingen kommentarer: