søndag den 29. november 2009

Det roder at være kreativ

Måske er det bare en god undskyldning, men jeg vælger at tro på det.

Mit hus roder i hvert fald i disse dage. Der ligger karton, sakse og lim på mange forskellige borde. Nogle borde er fulde af færdige produkter andre med halvfærdige og andre er igen bare fyldt om med rod.

Jeg bryder mig ikke om rod, men når jeg sætter mig ned for at være kreativ så trives jeg i rodet. Det er først når jer er færdig med et af mine anfald af kreativitet at jeg bliver træt af rodet. Lige nu har jeg det fint med alt rodet, selv om min pc er ved at drukne i kartonrester.

Jeg er i gang med at kreere dette års pakkekalender til drengene. Den består af 24 mås muse-æsker i alverdens farvekombinationer. Meningen er at hver mus skal have en lille seddel med en ting drengene skal opleve, få lov til eller kan vælge ud fra hver dag i december. Det har været småt med de sjove ting de sidste par måneder for drengene, da jeg har lidt af stress. Men det er ved at vende - jeg orker i hvert fald at tænke på at drengene skal opleve nogle gode stunder med deres mor og far.

1 kommentar:

Lene sagde ...

Sikke et arbejde, og søde mus. En rigtig god ide med gode oplevelser, det vil de da helt sikkert blive glade for.