fredag den 27. november 2009

Min egen bog

Da Samuel var en måned gammel fik jeg en bog lavet specielt til ham. Jeg skulle bare indtaste nogle data og så kom der en personlig godnatbog om Prinsen Samuel. Det er efterhånden mange år siden Samuel fik sin personlige bog, den er blevet læst som godnathistorie for ham mange gange inden han kom i skole. I går fandt han bogen frem igen og læste den igen. I dag da han kom hjem fra skolen, stod der på lektieplanen at han skulle anmelde en bog, han fandt sin egen personlige bog frem igen og har besluttet sig for at anmelde netop den bog.

Anden side i Samuels helt personlige godnathistorie.

Her til aften har jeg bestilt en personlig bog til Jonathan, hvor han er astronaut sammen med nogle af sine venner. Jeg glæder mig allerede til at vise høre ham læse om sig selv. Bog med fragt koster 224 kr. og det synes jeg nu ikke er SÅ slemt for en en personlig bog, som jeg kan se endnu glæder Samuel.

Ingen kommentarer: