fredag den 1. august 2008

Kamp til stregen

Vi var i Djurssommerland -igen i mandags. Det gælder jo om at få tjent pengene ind igen man har brugt på sæsonkortet mindst et par gange i løbet af en sæson :) Næ, det er nu ikke derfor, vi nyder at være der og se drengene råhygge sig.

Hvert år kommer der mindst en ny aktivitet og i år er det Piraten som er den store nyhed. Leif har prøvet den et par gange, men Samuel slår alle rekorder, han har prøvet den over 10 gange, vist nok 14-15 gange. Jeg skal ikke nyde noget. Turen taget godt nok kun 61 sek. men den foregår med 90 km/t. Nej tak det er ikke noget for mig.

En anden ny ting, måske ikke i år, men som er kommet siden vi sidst havde sæsonkort er Fort Djurs. Her føres du tilbage til "den vilde vest", en suveræn legeplads.

Drengene kæmpede indædt imod hinanden og det så så sjovt ud at jeg også måtte være med.

Dagen afsluttede vi ved vandlandet. Midt uden for denne vandlegetingest stod en dame og spurgte så sin kæreste: "Er det her vandland?" Jeg kunne ikke dy mig for at smile og tænke: "Næh nej, vandland er der hvor du tager badet før du kommer her ud."
Den store -meget store vandbalje nød Leif at stille sig under med jævne mellemrum for at få sig en afkøler. Jeg var mest til bølgebassinet. Jonathan og jeg ligner vist hinanden på amnge fronter. Han synes vandet var koldt, men blev draget til det alligevel, indtil læberne næsten var blå...sådan var det vist også med mig da jeg var barn. Samuel derimode var i vandet hele tiden og kunne ikke få nok. Da vi skulle afsted skulle han liiiiige prøve en ting til og så liiiiige en ting mere og så til sidste en lille ting mere. Det kunne vi ikke sige nej til så han fik afprøvet alt i vandlandet et par gange eller mere.

Ingen kommentarer: