fredag den 19. juni 2009

Ferien er på vej, men hvor er sommeren?

Det er næsten en måned siden jeg skrev noget på min blog, det skyldes ikke dovenskab, selv om dem der kender mig, måske kunne tro det. Nej, det skyldes desværre/heldigvis at skoleåret er ved at være slut og, det betyder stort set altid alt for meget arbejde og alt for få timer i døgnet, til at udfører det arbejde der skal laves.

Det er først i dag, at jeg har en fornemmelse af, at jeg kan komme til bunds i nogle af de mange opgaver, der bare har ligget og ventet på, at jeg havde tid til dem.

Men i dag sker det. Jeg har taget den store tur på toiletterne, bryggers har også fået en omgang, nu manlger bare køkkenet og stuen og så kan sommeren ellers bare komme...men den har besluttet at det ikke skulle være i dag vi skulle sige at: Nu kom sommeren.

Ingen kommentarer: