lørdag den 18. december 2010

attende

Hjemmehygge...det må vist være overskriften for dagen i dag.
Og dog...manden har været ude at kløve brænde, drengene har stablet brænde og jeg har sågar fået støvsuget hele hytten. MEN så har vi ellers ikke gjort andet end hygget.
Hygget med spil, hygget med julekort, hygget med film, hygget med...


Jeg har spillet mindst ti spil fjeder mikado. Tabt de fleste, men hygget mig med det. Nu vil jeg smutte i nattøjet og drikke mig en god kop jule-te og spise nogle julesmåkager, og så ellers lege, at jeg har fået juleferie som resten af familien. Så kan det være at når vækkeuret truer mandagmorgen, at jeg faktisk gider at stå op, selv om alle andre sover.

1 kommentar:

Eva sagde ...

Det er dejligt (og nødvendigt) med sådan en dag ind imellem. Og så er der jo ikke så længe til ferien for dig også. Mon ikke de sidste skoledage er mest hygge?