lørdag den 4. april 2009

Mor, hvis nu du kunne vælge...


Nogle gange får vi som forældre spørgsmål som går så dybt og som bare ikke kan glemmes fra vores drenge. Det er ikke sikkert at de ved hvad de gør når de spørger, jeg er i hvert fald sikker på at de ikke ved hvad spørgsmålet gør ved os. 
Det var et af denne type spørgsmål Samuel spurgte mig for en uge siden mens vi var på vej i kirke. 

Han spurgte mig: "Mor, hvis du kunne vælge, ville du så vælge at holde op med at arbejde så meget og være mere hjemme sammen med os og kun arbejde en gang i mellem for at få råd til det vi har brug for, eller ville du vælge at arbejde lige meget som du gør nu?"

PUHA, hvad svarer man på sådan et spørgsmål. Det sætter i hvert fald mine tanker i gang.

Han fik at vide at jeg havde sagt at jeg ville ned i tid til næste skoleår. 

Ingen kommentarer: