tirsdag den 28. april 2009

Terrassen

KLAR - PARAT - START

Direkte hjemkommet fra arbejde med et lille smut forbi blosterhandleren gå jeg igang...

Jeg har knoklet i 2½ time og dét kan mærkes i ryggen men især i lænden/hoften. Gad vide om jeg kan komme ud af sengen i morgen. Jeg har småmænd bare klargjort terrassen til sommeren. Vores terrasse fungere som en slags magnetfelt for løvtræernes efterårsblade og ellers alt muligt andet ragelse i form af slikpapir, indkøbsboner og små grene. Naboernes terrasser må være blæste for alt dette for vi har hele nabolagest bladproduktion og småpapirer på vores. Eller sådan føles det i hvert fald når man står og fejer og får fyldt en trillebør tre-fire gange mens man fejer.

MEN nu er terrassen fin og ren - så længe det varer. Jeg fik såmænd også tid og havde overskud til at plante lidt blomster i nogle krukker. Nogle skreg efter vand da jeg var færdig og ser derfor lidt slukkenøret ud på billederne, men de skal (håber jeg) nok komme sig.

Nu mangler jeg bare at hive Leif ud på terassen for at sætte bord og stole op. Men det venter jeg med til vi skal spise der ude.


Ingen kommentarer: