søndag den 5. april 2009

Se hvad jeg fandt

I dag tømte jeg alle mine poser med strikketøj i. Nu skulle jeg have færdiggjort nogle af de mange strikkeprojekter jeg har været i gang med i flere måneder.
Først skulle denne uges arbejde laves helt færdigt og afprøves. Det er en gave til Donna min amerikanske venindes søn som er på samme alder som Jonathan.


Den passer fint - er lidt for stor til Jonathan hvilket betyder at den passer Joshua Caleb, Donnas søn. Der manglede kun kanter og hæftning af ender.
Så fandt jeg vesten som jeg strikkede for snart et halvt år siden:
Her skulle der også hæftes ender og laves en grumpasaurus applikation til. Den hæklede jeg så og syede den samt ordet GRUMPY på vesten og så er Jonathan klar til at bruge den.
Og så dukkede trøjen op jeg påbegyndte på Færøerne i oktober måned. Den har jeg VIRKELIG bare lade ligge, tanken om hundredvis af ender der skal hæftes har været afskrækkende. Men i dag blev trøjen helt færdig, den er endda vasket og det hele. Den passer Samuel perfekt, men han gider ikke at have den :)

Ingen kommentarer: