onsdag den 9. september 2009

Forår i september



Der er forår i luften, eller sådan føles det i hvert fald. Da Leif kom hjem fra træning i fitness centeret, skulle græsset slås. Og jeg kom på en længere løbetur. Drengen var fit-for-fight igen, så de gik ud for at lege.
Hvor er det skønt når sommeren beslutter sig for ikke at slutte selv om kalenderen siger at det er efterår. Jeg er taknemmelig. Jeg har brug for lidt mere sommer.

Drengene går stadigvæk i shorts og T-shirts, og helst uden strømper.

Jeg fik endelig taget mig sammen til at rengøre poolen med lidt hjælp fra drengene.

Leif tog en basketball kamp med Samuel. Samuel var stolt han vandt 15-14, han huskede lige at fortælle, at han havde 9 point da kampen begyndte. Herligt.

Æbletræerne har det godt, et af dem giver frugt allerede i år - hele tre stykker gode store Elstar æbler. Dem skal husets mandfolk have. Blommetræets grene knækker af vægten fra dets mange blommer. I morgen skal jeg - håber jeg, lave nogle blommetærter. De mange blommer skal helst ikke gå tabt.

1 kommentar:

genta123 sagde ...

Vakra myndir og sum altið, væl skrivað, tú burdi skriva kronikkin til okkurt blað, ótúlig kreativ Solrun.