onsdag den 9. september 2009

Man har vel en plan til man lægger en ny

Sikke noget fantastisk vejr vi har.

I går kunne jeg sætte mig på terassen og nyde en god kop Kvædete efter endt arbejdsdag. Jonathan og jeg fik hygget os lidt sammen der ude. Jeg på en havestol med min kop på de små sorte klapborde, Jonathan på sin gamle aflagte røe trehjulede. Den havde åbentbart det perfekte højde til ham, når han skulle sidde ved det bord. Så kunne han jo lige tage en racer tur ind i mellen og lave stunts på den, for så at komme tilbage og hygge med mor.

Igen i dag har vejret skønt. Det er dog ikke blevet til en kop te på terassen endnu, har hygget med syge drenge inde i stuen. Vi har haft bamsegilde, da jeg stod op, var hele stuegulvet dækket med bamser. Der var bamser med masker på, med hatte, med solebriller og kapper. Vi har spillet "Wild Life" spillet sammen sammen med alle bamserne.
Lige nu står den på gensynsglæde, to gamle dvder skal ses, jeg slipper. Er ikke den store tegnefilmsentusiat. Så får jeg lov til at blogge istedet for.
Bagefter skal jeg ud på terassen en tur og når Leif kommer hjem far arbejde og træning, så har jeg store planer. Jeg har tænkt mig at løb/gå mig en lang tur på to timer. Trænger at komme ud af huset og lufte hovedet. Men det kan være mine gode intentioner og planer ingen ryger i dag. I går var jeg kommet i løbetøjet da jeg blev ringet op af en voksen fra Go-kids om at Samuel var blevet syg. Så den løbetur blev til en køretur i stedet for.

Ingen kommentarer: