onsdag den 27. oktober 2010

Hvordan trives du egentlig?

Nu har jeg været på arbejde på den nye skole i to måneder. Det har været en KÆMPE forandring, primært positive ændringer.

I dag spurgte den lærer der var med til min ansættelses samtale, hvordan jeg egentlig trivedes på skolen. Jeg kunne med et stort smil svare: "Jeg stortrives og er BARE så glad for at være på skolen." Hun sagde at det kunne man tydelig se. Dejligt at kollegaerne og sikkert også eleverne også kan se at jeg elsker mit arbejde. Bare der ikke var nedskæringer til næste sommer, så jeg kunne bibeholde mit job. Men så får jeg sikkert lov til at prøve et andet dejligt job.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Deiligt, Sólrun!

Solrun Koivuneva sagde ...

Ja, eg skal ikki klaga

Eva sagde ...

Jeg håber da virkelig for dig (og skolen) at du får lov at blive:)

Dejlige Københavnerbilleder i indlægget længere nede. I har da vist rigtig hygget jer.

genta123 sagde ...

JA ein góð lærari kann ikki ganga fyri onki :)