torsdag den 16. september 2010

Hygge uden far


Leif er lige kommet hjem fra arbejde (kl. 21.15) - en lang arbejdsdag må man nok sige. Jeg havde til gengæld en kort på skolen, MEN en lang forberedelses dag. Jeg er nemlig "så heldig" at skulle være vikar to timer i morgen, hvor jeg ellers skulle være støtte på en elev. Jeg skulle såmænd også i strikkeklub, men uden farmand her hjemme, måtte jeg melde afbud.

Men jeg tænkte at i stedet for at stresse over ekstra arbejde og manglende strikkeklub, ville jeg gøre det lidt hyggeligt for os tre her hjemme.
Vi fik en god, men sen frokost på Jensens Bøfhus, med is som dessert til drengene. Så en tur igennem Randers midtby, en fødselsdagsgave til Jonathans klassekammerat fik vi købt samt en magisk stav som Jonathan købte for sine egen penge.
Hjemme igen stod den på lektier for Samuel og jeg. Jonathan kunne lege med sin stav imens.

Alt i alt en god dag, med vores dejlige sønner. Nu vil jeg gå i seng.

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Og således fik du det bedste ud af dagen.

genta123 sagde ...

Ja man kan jo vælge det positive el. det modsatte, som du selv er inde på, men godt i valgte hyggen :))