fredag den 17. september 2010

Som det var godt


Weekenden er begyndt her hjemme. Min startede tidligt, allerede kl. 13 var jeg hjemme. Et par dejlige telefonsamtaler og et stk. forbudt lakrids så smækkede jeg benene op for at tage mig en lille lur inden mand og børn kom hjem.
Jeg registrerede dårligt nok, at da de kom og sov videre. Og det blev til over tre timers søvn. Kan jeg så falde i søvn i aften - ingen problemer, jeg er stadigvæk træt. Ugen har været god, men uden megen afslapning. For at få skolen helt ud af kroppen inden weekenden begyndte, valgte jeg at spadsere hjem fra arbejde, men cyklen på slæb. Skolebussen stoppede venligt op og troede, at jeg var punkteret og tilbød mig et lift, hvilket jeg takkede nej tak til, da jeg netop havde valgt at gå trods det dårlige vejr og så var den også var fyldt med elever :)

Weekenden er begyndt uden planer og det er LIGE hvad Leif og jeg har brug for. Nogle dagen uden planer.
Men når jeg så træet (billedet foroven) fik jeg lyst til en tur i skoven - sådan helt spontant og ikke planlagt ;) Danmark er så smukt, klædt i efterårsfarver nu.

Ingen kommentarer: