tirsdag den 11. januar 2011

Den travle uge

Jeg hader det - virkelig hader det, når jeg fredag eftermiddag tager et kig på næste uges kalender og opdager det jeg jo allerede vidste, at ugen der kommer (og nu er i fuld gang) bliver en travl en af slagsen.
Selv om de fleste ting jeg skal til faktisk er ting jeg får energi af og er ting jeg kan lide og selv har valgt, kan det godt stresse mig at vide at stort set alle mine aftener er optagede og der ikke er tid til strikketøj, afslapning og bare at være til.

Nu glæder jeg mig bare til dagen i morgen bliver til aften, for så er der næsten kun hyggelige ting på programmet. Den overfyldte uge sluttes af med en dejlig Hirtshals tur som jeg glæder mig til - som altid.

Fik dog tid til en 15 minutters powernap i dag før vi fik gæster til middag.

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Uh, hvor jeg kender det. I går blev jeg næsten helt ked af, at min ældste og svigersønnen gerne ville komme hjem og spise. Jeg tog mig dog sammen, og havde en DEJLIG aften.
Men min næste uge er ALT for fyldt med aftaler hver aften, og det er altså for meget. Måske er det også noget med jobbet, som både trætter og fylder, også i "fritiden".

Solrun Koivuneva sagde ...

Er bange for at du har ret Eva...lærerjobbet er bestemt ikke et 8-16 job men næsten et døgnjob

genta123 sagde ...

Nååååå, synd