onsdag den 17. februar 2010

Holdt så meget af den, sov med den om natten....

Jonathan har gået i nattøj det meste af ferien indtil videre, han elsker lige som mig at bruge de første dage af en ferie på ingenting andet end at være hjemme. Så vi to har hygget os med hver vores strikketøj. Og til hans store glæde blev han færdig med sit pandebånd/ørevarmere.

I går aftes gik vores lille klovn i seng med sit nyt pandebånd. Han glæder sig at vise sin lærer det, men har allerede besluttet at det nok er pinligt at vise det i klassen, eller i hvert fald at sige på klassen at han har strikket det, indtil jeg fortalte ham at mænd/drenge godt kan strikke og at hans far engang havde imponeret mig med at give mig et hjerte han selv havde strikket.

2 kommentarer:

genta123 sagde ...

Altså som du er dygtig Jonathan og så det dejlige smil

Solrun Koivuneva sagde ...

I dag var den så ved at falde fra hinanden..lidt for mange tabte masker, men jeg tror jeg nåede at redde "værket"