mandag den 22. september 2008

Brudte løfter

Så kom jeg til at bryde hele to løfter i dag.

Jeg havde lovet drengene en tur til Fætter BR, hvor de havde fundet noget de gerne ville bruge nogle af deres lommepenge på, men det blev ikke til noget i dag. Så havde jeg jo også sagt at jeg forhåbentlig kunne få tid og overskud til at lave æblegrød, men heller ikke det blev til noget.

Ja, det er hvad der sker når man pludselig hænger på nogle ekstra opgaver på arbejdet som ikke kun skulle være mine opgaver, men blev det.

Heldigvis har jeg nogle drenge der let tilgiver, så vi har udsat turen til Fætte BR og æblegrøden til onsdag, da tirsdage altid står på badminton og GO-kids og dvs. at hverken Samuel eller jeg er hjemme før 19.45.

Mens jeg glæder mig mest til æblegrøden på onsdag, drengene glæder sig nok mest til Fætter BR, så meget at Jonathan havde svært ved at falde i søvn her til aften.

Ingen kommentarer: