tirsdag den 23. september 2008

Og her gik jeg og troede at efteråret var sat ind


For en uge siden tændte vi op i brændeovnen for første gang i denne nye sæson. Jeg bryder mig ikke specielt meget om kulden som kommer med efteråret, men takket være brændeovnen glæder jeg mig tit til at vi skal til at bruge den igen, der er bare noget specielt hyggeligt med aften i stuen på en stol foran brændeovnen.

Men første del af denne sæsons brændovne brug varede kun et par dage. Efteråret ombestemte sig åbentbart, vi har nemlig haft over 15 grade de sidste par dage. Og det kan ses på haven som er begyndt at blomster igen :) Så her kommer et par billeder (taget i dag) fra havens blomstrebede.
Havens gule blomstre i fuld flor. Dejligt syn. Vores buske foran huset står også i fuld flor, smukke gule blostrer i mellemgrønne buske, så fofriskende.

Og så mine smukke lavendel planter og ..hmmm...ja hvad hedder de?? Men smukke er de da og de er en fryd for ens øje når man går fra bilen hen til husets dør.

Ingen kommentarer: