tirsdag den 21. oktober 2008

Mine forældre

Vi er lige kommet hjem fra 11 dejlige dage på Færøerne.

Mine forældre havde mange spændende ting på programmet for os tre; mig og vores drenge. Da Samuel i dag skulle fortælle om turen på Færøerne blev han bedt om at fortælle om én ting, men det kunne han ikke, han havde simpelhen oplevet for mange spændende ting til at være i stand til at vælge én enkelt ting.

Mine forældre havde gjort det muligt for os at være med til slagtningen af lam, komme ud på en sejltur i deres båd, gjort cyklerne klar så drengene dagligt kunne komme ud og cykle, kørte os først til Omme-did og Abbi-dad som de kalder Poul Jóhan for derefter at køre os til Annika, hvor vi overnattede to nætter. Og så kom de til Tórshavn igen for at hente os.
Der blev fortalt godnat historie hver aften og de blev forkælet fra dag et til sidste dag.

Jeg fik to fantastiske malerier af min mor, hun er jo en super dygtig maler, så nu må jeg reklamere for hendes kunst her i Danmark :) Begge malerier er allerede kommet op at hænge.

Gå ind på http://www.lydian.dk/ og nyd hendes kunst. Byd evt. på nogle af hendes kunstværker.

En STOR TAK til mine dejlige forældre for nogle fantastiske dage.

Ingen kommentarer: