torsdag den 5. februar 2009

Smukke ting

Jer som følger bare lidt med her på siden har nok set at jeg/vi er i gang med den store 'muge-ud' process. Bl.a. fordi jeg er overbevist om at det stresser mig at leve trangt og rodet, og for at de ting der er smukke kan træde mere frem.

Inspireret af diverse blogs jeg har læst på det sidste om folks smukke ting vil jeg de næste par dage lægge nogle billeder af ting jeg elsker i mit hjem.

Sten. Min mor har altid samlet sten og det må jeg åbentbart have arvet og så sandelig også mine drenge. Vi ville have en enorm samling hvis alle sten skulle gemmes, istedet for har jeg valgt at beholde de smukkeste=mest runde og blanke og lækre at rører ved. 

Et af mine mors smukke malerier som hænger sådan at jeg kan nyde det når jeg sætter mit på vores sofa. Jeg elsker det maleri og dets farver og smukke former.


Ingen kommentarer: