lørdag den 28. februar 2009

Vores egen lille designer

onathan fandt nogle gardiner jeg ville smide ud. Men som nogle af jer ved kan ALT bruges hvis man spørger Jonathan, man må da ikke smide noget ud. Gad vide hvem han har arvet det fra?!?! Her er et lille hint: Jeg er gift med en af slagsen.

Jonathan vidste med det samme hvad han kunne bruge gardinerne til. Han ledte efter nål og
 tråd (jeg har lært efterhånden at det kan betale sig at have begge dele i en skuffe i stuen så Jonathan nemt kan komme til det når han skal kreere noget af stof) og spurgte så hvor jeg gemte knapper. Han fandt en knap han mente kunne bruges. Og så ellers i gang:

Efter en times klippe og sy arbejde fik vi resultatet at se:


 Til jer det ikke lige ved det (det vil sige sådanne nogle som mig), så fortalte Jonathan at det selvfølgelig var en Elver-kappe. Og viste os hvordan de så ud når de var usynlige. Så her kommer den usynlige Jonathan Elv: 

Ingen kommentarer: