torsdag den 27. november 2008

Jeg fandt noget

Det er nu godt at rydde op i sit rod en gang imellem.
De sidste par uger har jeg udnyttet at skolen skal have et julemarked inklusiv et loppemarked, jeg har fået muget ud i vores hus. Alle kasser i skunken er blevet endevendt og alle hylder og skabe...næsten da. Jeg har slæbt den ene sæk eller flyttekasse efter den anden ned til skolen. De tager imod med kyshånd og jeg er den meget glade giver.

Det er lidt skræmmende så meget man (jeg) får samle i løbet af sit liv, ting man mente var helt uundværelige da man købte dem. Nogle af tingene har jeg ingen problemer med at give væk, andre ting er faktisk ikke så ligetil bare at give væk selv om jeg slet ikke kan se hvad jeg skal med dem, de vækker bare nogle minder når man fisker dem op fra flyttekassen. Man kalder det vist affektionsværdi.

Affektionsværdi eller ej, det er nu godt at få ryddet op i sit rod.

Ingen kommentarer: