tirsdag den 11. november 2008

Så var den gal igen

Tja, så sidder jeg her hjemme mutters alene og har god tid til at tænke over tingene - og burde have god tid til at få lavet tingene, men nej, jeg bruger tiden på at tænke og få ideer og starte på tingene, men at få dem gjort færdige der halter det.

*Strikketøjer lokker - ok jeg overgiver mig, og strikker et par omgange.

*Det ville være godt med en god kom te nu jeg alligevel sidder og hygger mig med strikketøjet - går ind i køkkenet for at koge noget vand, ups hvad er det, køkkenet ser ikke for pænt ud, nå men det må jeg heller gøre noget ved.

*Stabler noget opvask og tørrer en bordplade af - Nu koger vandet.

*Teen bliver lavet - den dufter godt - den skal lige trække lidt.

*Hov, hvad er det for et interessant blad vi har fået ind af døren - det må jeg lige kigge i.

*Åh nej nu er teen blevet kold, nå men så må jeg lige koge vandet igen til at varme teen op igen med.

*Hmm, Jonathan har glemt at lægge en lego-mand op på værelset igen - jamen så går jeg lige op med den.

*Åh, nej kvistrummet på vej til værelset ser ikke for godt ud - Nodebøgerne ligger på gulvet og flyder, det går ikke.

*Jeg burde nu også tage en tur på vores løbe-skimaskine - op på maskinen og går et par km.

*Kigger ud af vinduet og kommer i tanker om at roserne ude i haven skulle for længst være skåret ned til vinterne - jamen, det må jeg hellere gå ud og lave NU, ellers glemmer jeg det.

*På vej ud ser jeg at postbudet kommer - gad vide hvad spændende hun har med til os i dag.

*Der er kommet en pakke som jeg skal afhente på posthuset - skal jeg gøre det nu? Nå, nej der var noget med nogle roser som skulle klippes ned.

*Lægger posten ind i bryggers får fat i havehandskerne og går i gang med at klippe roserne ned - og nu jeg er i gang kan jeg lige så godt tage mig af pæretræet og bonderoserne i et andet bed og troldetræet og..og....og...

*Hmmm, var jeg ikke i gang med at lave mig noget te?

Er der nogen som undrer sig over at jeg bliver stresset til tider?

Ingen kommentarer: