fredag den 7. november 2008

Jeg siger bare at det er en båd

For en uge siden kom Jonathan lidt tidligt hjem fra skole - det gjorde jeg også. Så vi hyggede ud her hjemme. Jonathan fandt en lille æske - 7x7 cm - som han spurgte om han måtte lave om til et papirfly. Jo, det måtte han godt. Han foldede og tænkte sig om og foldede lidt mere og spekulerede. Til sidst var han tilfreds med resultatet. Han fortalte mig at han glædede sig til at vise den til Samuel, men han ville lige først afprøve den og se HVOR god den var til at flyve.



Jeg blev bedt om at se med og checke han fantastiske fly.

Først lød der et bump og så så jeg en betænksom dreng og så et hmmm...og en pause.

Derefter sagde Jonathan: "Jeg tror jeg bare siger til Samuel at jeg har foldet en båd."

Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. De næste to nætter sov han med sit fly/båd.

Ingen kommentarer: