mandag den 24. november 2008

Når jeg bliver voksen...

Jonathan har har skjorte på i skole i dag, fordi gangstere går i skjorter og det er sejt. Da han så kom hjem fra skolen satte han tre penne i sin skjortelomme fordi som han sagde: "Så ligner jer en rigtig mand, mænd har nemlig tit penne i skjortelommen."

Jonathan spiller sej med penne i skjortelommen


Senere sagde han: "Jeg glæder mig til at blive voksen, for så bliver jeg rigtig klog."

Så fortalte jeg ham at han allerede var en klog dreng, hvortil han svarede: "Hmm, ja..jeg kan jo plusse 30 med 30 for det giver 60!"

Og så satte han sig ellers ned på stuegulvet og hev sit sytøj frem, for nu ville han sy puden færdig. Efter et stykke tid sagde han: "Måske skulle jeg tage sytøjet med i skole og lære de andre i klassen at lave sådan en fin pude som den jeg er i gang med."

Så skal der sys på puden

Skønt med lidt selvtillid.

Ingen kommentarer: