lørdag den 29. november 2008

Julesang, hoppeborg og sjov

Julemarked - børnenes fest. Drengene har glædet sig et stykke tid, de skulle jo optræde med sang og skulle stå for slik og madsalget.

Samuel skulle synge en julepopori, beklager det ringe billed.

Vi gav dem 100 kr. hver som de måtte bruge på lige det de havde lyst til. Samuel fik brugt 93 kr. mens Jonathan kun brugte 75 kr.

Jonathan havde glædet sig i flere uger til at skulle synge "En englehær blev set"

De fik hoppet på hoppepuden, ja, de hoppede så meget at da vi kom hjem mente Jonathan at det føltes som han stadigvæk hoppede :) De fik købt hjemmelavede bolcher, vafler og pizzasnegle.

Det var en god dag for drengene. Jeg til gengæld var så smadret da jeg kom hjem at jeg faldt i søvn med det samme på sofaen og fik mig en morfar på et par timer. Gad vide hvornår jeg falder i søvn i aften, men det går nok, jeg regner ikke med at skulle andet i morgen end til en udgivelseskoncert Valgmeningheden.

Jonathan og to gode venner i salgsboden med slik og pepernødder. Jonathan valgte at købe nogle pepernødder, glasset kaldte han "tykke Berta"


Ingen kommentarer: