fredag den 30. januar 2009

JUhuu januar er ved at være over

Jeg er ikke nogen vinter elsker. Har aldrig været det og bliver det nok aldrig. Måske hvis jeg boede i et land hvor vinterne betød sne i masse vis, så havde jeg måske ikke være den store anti-vinter-fan. Men Danmark er GODT nok kedelig om vinteren. Og hvad ligner det at sydstaten Tennessee får mere sne end vi gør her i Danmark!!!!
Jeg er ikke den helt store tilhænger af de 4 årstider længere. Ville godt være med til at sløjfe den ene, så længe det blev denne type vinter der røg.

Heldigvis er Januar gået forbavsende hurtig. Selv mine drenge synes det samme. De har ellers glædet sig ekstra meget til at februar skal starte. De fik  nemlig forbud for at bruge en eneste krone på noget som helst i januar. Og de fik samtidig at vide at de intet ville få fra os. Det har de klaret fint.

Men nu kommer februar på søndag, og Samuel har allerede spurgt om der er nogle butikker åbne på søndag "ikke fordi at jeg vil købe noget" sagde han lige efter at han havde spurgt :)

Lige  meget hvad så glædes jeg sammen med mine sønner over at januar er ved at være over.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Sólrun, i er utrolige, at kunne klare at holde ord, flot klaret.Hils drengene, sig omma sender nogle kroner gennem banken.