tirsdag den 8. december 2009

8. DECEMBER - ÅRETS JULEKALENDER

Man skal passe på med ikke at lægge for hårdt ud. Man skal passe på med at skrue forventningerne for højt op. Man skal passe på at lave mus der med lethed kan åbnes af nysgerrige børn. Tre ting jer har lært at årets julekalender. Bare rolig, jeg er ikke gået kold i projektet, slet ikke, lærer bare, at mine drenge er som de nu engang er.

Dagens mus var ikke nogen overraskelse for Samuel, han havde igen luret i den. Så NU har jeg besluttet mig. Der skal nye sedler til, og dem der er gode skal nok blive brugt, bare ikke den dato de var tiltænkt.
Dagens museseddel inkl. stavefejl :)

Samuel prøvede at se ud som om han ikke kendte dagens begivenhed, men han er ikke nogen god løgner. Samuel skulle hjem til Simon og Jonathan skulle hjem til Lasse. Begge nogle dejlige klassekammerater. Dagens museseddel var også et frikvarter til mig, som jeg brugte på at træne, shoppe, sove, hygge mig på sofaen indtil jeg klokken 17 skulle hente Jonathan helt ude i Assentoft, Samuel havde spurgt om han kunne overnatte hjemme hos Simon.

Sådan så det ud da jeg hyggede mig på sofaen.

En af de ting jeg købte i byen i dag var et par cowboybukser. Er nemlig "vokset" ud af alle mine cowboybukser - dejligt når det er den rigtige vej man "vokser" ud af dem. Måsker er jeg ikke vokset ud af dem, men de er vokset ud af mig :) Jeg købte mig nogle temmelig stramtsiddende cowboybukser, og har været i tvivl siden om det var det rigtige køb. Men engang imellem skal man vel turde noget nyt.

Ingen kommentarer:

Blog-arkiv