fredag den 27. august 2010

Fredagsmorgenbrød

Jeg havde inviteret mig selv, til morgenmad hos en god veninde, som er hjemme i disse uger fra sit arbejde på Thulebasen, Grønland. Jeg sendte en sms, hvor jeg spurgte, om hun gad lave en kande te/kaffe, så ville jeg komme med morgenbrødet, hvis hun altså havde tid, overskud og mulighed. Det havde hun heldigvis.

Da drengene var afleverede på skolen kl 8 i morgens, kørte jeg forbi bageren efter morgenbrødet, så videre til Fladbro skov for at tage mig en skøn morgentur på en halv time eller deromkring, og så videre ud til Langå. Bilen blev parkeret udenfor venindens hus et minut i det aftalte tidspunkt.
Fire timer i godt selskab går hurtigt. Dejligt at kunne bruge min sidste dag som arbejdsløs sammen med en savnet veninde.

I morgen aftalte vi at tage på shopping sammen, veninden i Thule, en veninde i Randers og så mig fra der-hvor-kragerne-vender. Vi skal ud og se på en butik, Leif har fundet til os tøser at ose i. Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: