torsdag den 5. august 2010

Kaos?!?!


Så er jeg ved at være klar til at komme på banen igen.

Ferien er forbi og en anderledes dagligdag er begyndt. En dagligdag der ikke indebære andet end jobsøgning - jeg er nemlig arbejdsløs for første gang i min lærerkarriere. Åndsvagt tidspunkt at være arbejdsløs som lærer, men det var det rigtige at sige op.

Dagen i dag har som flere andre dage i denne uge, blevet brugt til en hel masse småtterier, vigtige og uvigtige ting. Lige sådan som jeg nyder at bruge nogle dage.

Mit skriverbord fortæller sit meget tydelige sprog, og illustrerer meget godt hvad dagene bl.a. er blevet brugt til.

Kaoset viser bare at jeg har multitasket som en vanvittig ;)
Drengenes biletter til forpræmieren på Toy Story 3 er bestilte, en Sudoko eller to er løst, lidt strikkeri er det blevet til, lidt læsning i en af sommerens mange bøger, lidt illustration på en nyindkøbt tegneblok osv.

En ansøgning er sågar også blevet sendt afsted i løbet af ugen - det eneste lærerjob som var ledigt i 30 km afstand.



1 kommentar:

Eva sagde ...

Held og lykke, både med at finde et godt job og med at få nogen gode hverdage.