mandag den 15. december 2008

15. dec.

Sådan så er mit skrivebord nogenlunde ryddeligt, så kan jeg igen samle tankerne om at fælde noget ned på "papiret." Rod har det med at gøre det umuligt for mig at koncentrere mig, alligevel er jeg et kæmpe rodehoved. Hmmm, hvis du er forvirret ja så er vi to. Hvordan kan det være at et rodehoved trives bedst i ryddelige omgivelser?

Ok, jeg er nok blevet et mindre rodehoved med alderen, men til gengæld har jeg tre af slagsen i huset. Leif har fundet ud af at jeg ikke bryder mig specielt om at tingene bliver liggende og flyder, men det er en kamp at opdrage drengene til ikke bare at smide tingene fra sig lige der hvor de er. Men det skal nok lykkes :)
Trods mit førhenværende skrivebord, fik jeg en del fra hånden mens jeg sad der inden jeg fik NOK og bare måtte rydde op, eller i hvert fald fjerne det værste rod. Jonathan var mig behjælpsom, han løb pendulfart mellem skrivebordet og skrældespanden.

Nå, men det jeg ville sige var at jeg har fået skrevet julekort til alle mine søde elever i 4. kl. Det er blevet en tradition for mig at skrive en lille personlig hilsen med én enkelt god ting jeg har oplevet sammen med det enkelte barn i de første 5 måneder af skoleåret. 23 julekort med en personlig hilsen, samt et personligt billede og en lille bitte ting. I år får de et lille bogmærke med et skriftsted valgt til hver enkelt.

Så trods andre fiaskoer i dag, blev der produceret 23 julehilsner som jeg er fornøjet med. Alt i alt i år har jeg fået skrevet 50 julekort. Og jeg har fået to julekort , men dec. er ikke over endnu ;) hehe

Ingen kommentarer: