torsdag den 25. december 2008

25. dec. som burde have været 24. dec.

Så endte min kalender med at gå i skudder mudder på sidste dagen, ikke fordi vi havde så vanvittig travlt at der ikke var tid til at skrive, nej, men fordi planen gik i stykker.
Min maveinfluenca besluttede sig pludselig for ikke at være over alligevel. Jeg havde uro i maven hele den 23. og 24. men troede bare at det var efterveer, men det syntes den åbentbart ikke og besluttede sig for at lave et større come back. Jeg slap dog for opkast, men har brugt toilettet i stedet for. (Jeg skal nok spare jer for detaljerne).

Om 30 min rejser vi til Hirtshals igen, nu er det trods alt et par timer siden jeg sidst har set vores toilet.

Juleaften blev lidt alternativ, men endte godt. Drengene (og vi to voksne) fik en Wii og den har alle tre drenge HYGGET sig med i timevis, jeg gjorde et forsøg men maven gik i krampe så min wii karriere må begynde på et andet tidspunkt.

Mange-tegning-bogen er også et hit. Vores to kreative drenge tegner på livet løs her til morgen. De er meget dygtigte, hvis du spørger mig og jeg er SLET ikke inhabil, nej nej jeg er TOTALT upartisk.

Nu smutter vi om lidt og kører nord på igen. Efterlader nogle af julegavernem tager andre med. Jonathans humør er i kuldkælderen efter at han har forsøgt at tegne en eller anden Mange dreng uden den store succes iflg. ham selv - det er ikke sådan at være så selvkritisk og perfektionistisk.

Ingen kommentarer: