lørdag den 20. december 2008

20. dec.


So er der for alvor erklæret juleferie. Jeg har købt puslespillet I dag -temmelig dum hvis du spørger mig, besluttede jeg at det var tid at købe PUSLESPILLET. Mens Leif var på arbejde tog jeg drengene ud til Randers storcenter for at checke prisen på en gave og for at købe WasJig. Toys R' Us var ok, men storcenteret var et mareridt. Men jeg fik det jeg skulle have og var hjemme igen efter 3 timers "arbejde".

Så skulle bilen ellers pakkes, og DEN BLEV PAKKET. Det er altså svært at pakke til en "ferie" som denne, hvor intet legetøj er til drengene og man ikke aner hvor travlt vi får. Men PS2 og nogle spil kom med op. Så må vi slæbe den ned til Kæby igen ad t omgange, hvis det hele ikke kan komme hjem igen.


Da vi kom frem til Malta blev kufferterne tømte og så skulle jeg eller hygge mig lidt med mint nye puslespil. Samuel kom med det samme for at være med, men han var i konflikt med sig selv, skulle han se julekalenderen eller skulle han bygge. Så nu ved jeg hvem jeg kommer at hygge mig sammen med når jeg skal bygge i morgen :) Dejligt.

Ingen kommentarer: