søndag den 21. december 2008

21. dec

Søndag på Malta er en travl dag, men en dejlig dag. Vi har været til brødsbrydelse efterfulgt af kaffe med kage, søndagssklen var aflyst pga. julen som nærmer sig med drastiske skridt. Så havde vi møde med det andet team som har ungdomsmøderne her oppe.

Kl.18 var der evangelisk møde bl.a. med fri vidnesbyrd. Dejligt møde efterfulgt af aftensmad -brød og kage.

Kl. 21.00 var vi her oppe igen, Jonathan blev lagt i seng, Samuel tog med Eli hjem og skal være der i morgen.

Så gik Leif og jeg i gang med spillet Manna, det gik meget godt til at begynde med - det fra min synsvinkel, men så tog Leif sig sammen og så overhalede han mig indenom ØV og vandt med 16 point.

Det er så mit nye hår når den SLET ikke er redt og ligner jeg ved ikke hvad, det ser nu mere interessant ud til dagligt, men om aftenen lige før midnat er det vist hvad det kan blive til.

Ingen kommentarer: